YOYSEM 2015 : "Stratejik Yönetimin Bilimleşme Süreci ve Yeni Eğilimler"



YOYSEM 2015: STRATEJİK YÖNETİM SUNUMU

 Stratejik Yönetimin Bilimleşme Süreci ve Yeni Eğilimler 
1. Genel yönetim şemsiyesi altında gelişen bir yönetim yaklaşımı olarak stratejik yönetim nasıl konumlandırılabilir? Stratejik yönetim araştırma olgularının tanımlanması ve araştırma alan sınırlarının çizilmesi..

2. Stratejik yönetim araştırmaları nasıl sınıflandırılabilir? Stratejik yönetim alt araştırma alanlarının belirlenmesi ve ulusal bağlamda araştırma boşluklarına işaret edilmesi..

3. Stratejik yönetim araştırmalarında eğilimler nereye doğru ilerliyor? Dünyada ve Türkiye’de stratejik yönetim araştırmalarında entelektüel yapı ve yeni arayışlar..

Yönetim ve Organizasyon Yaz Seminerileri için Akdeniz Üniversitesi Yönetim ve Organizasyon ABD. akademisyenlerine teşekkürü bir borç bilirim.
 Muhammet Negiz

 Prof. Dr. Mehmet Barca hocamızın sunumunu kaçıranlar için dinleme fırsatı sunuyoruz.
*** İlgili sunum için aşağıdaki butona tıklayınız:


AYRICA BKZ:
 ,  » 
Yönetim ve Organizasyon Yaz Seminerleri (YOYSEM) 2015 PPT Sunumları ve 
Okuma Listeleri İçin Linke Tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."