Uzaktan eğitim uygulamalarının Rusya ekonomisi üzerindeki etkileri



Uzaktan eğitim uygulamalarının Rusya ekonomisi üzerinde etkisi konusu üzerine bakarken farklı gelen şeyleri buradan paylaşmayı düşünüyorum...
Uzaktan eğitim konusunda hazırlanan görseller bile bizimkilere göre daha yaratıcı...
Uygulama alanları ve bunun ekonomik göstergeleri üzerine bakalım neler çıkacak?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."