Online ve Sertifikalı Eğitim: "Mobbing: İş Yaşamının Kâbusu" | Dr. Burcu Yiğit


 


Online ve Sertifikalı Eğitim:
 "Mobbing: İş Yaşamının Kâbusu"
 Dr. Burcu Yiğit

Zoom Online Meeting programı üzerinden gerçekleştirilecek etkinlik için katılım bilgileri şu şekildedir:

Eğitim Adı

Eğitim Zamanı

ZOOM ID

ZOOM ŞİFRE

ZOOM LİNK

Mobbing: İş Yaşamının Kâbusu-Dr. Burcu Yiğit

20 Eylül 2022 14:00-17:00

863 0871 7323

123456

https://gaib-org-tr.zoom.us/j/86308717323?pwd=WUFIL2RlRXZZTjd2TjFYS0tiNVBuZz09

 Eğitim vaktinde Zoom Link kullanılarak doğrudan veya Zoom ID ve Şifresi ile katılım sağlanabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

Film: BlackBerry

Film: BlackBerry Film, dünyanın ilk akıllı telefonunun, yolculuğunu ve bu yolculukta yaşadığı zirve ile düşüş aşamalarını konu alan bir yapı...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."