YÖNETİM DÜŞÜNCESİNİN EVRİMİ



YÖNETİM DÜŞÜNCESİNİN EVRİMİ (BÖLÜM 2-3)


YÖNETİM DÜŞÜNCESİNİN EVRİMİ  (BÖLÜM 2-3)[1]                                                                                                             Muhammet...
Share: 



ABD ENDÜSTRİ DEVRİMİ VE BİLİMSEL YÖNETİMİN ORTAYA ÇIKMASI (BÖLÜM 5-7)


ABD ENDÜSTRİ DEVRİMİ VE BİLİMSEL YÖNETİMİN ORTAYA ÇIKMASI (BÖLÜM 5-7) Muhammet NEGİZ XIX. yüzyıl, ABD’de fabrika sisteminin dinamik olarak büyüdüğü ve yaygınlaştığı bir çağdır. Büyük Britanya’nın bir kolonisi iken,  bu çağın başlamasından ve asrın ortasında her...


VERİMLİLİK DÜŞÜNCESİNİN YAYILMASI VE İNSAN FAKTÖRÜ (BÖLÜM 8-9)


VERİMLİLİK DÜŞÜNCESİNİN YAYILMASI VE İNSAN FAKTÖRÜ  (BÖLÜM 8-9) Muhammet NEGİZ VERİMLİLİK ESASLARINI YAYMAK Zaman ve mekân, bireyi ve bireyin çalışmalarının ölçülmesine nadiren müsaade etmektedir. Frederick Bilimsel yönetim propagandası yapan Taylor ile ona katılanlar...
Share: 


İNSANLAR VE ÖRGÜTLER & ÖRGÜTLER VE İNSANLAR (BÖLÜM 15-16)


İNSANLAR VE ÖRGÜTLER & ÖRGÜTLER VE İNSANLAR (BÖLÜM 15-16) Muhammet NEGİZ BÖLÜM 15: İNSANLAR VE ÖRGÜTLER Bu ve gelecek bölüm yönetim düşüncesinin iki akımını incelemektedir. Bunlar, 1930 dolaylarından 1950’lerin erken dönemlerine kadar olan zaman aralığında geliştirilmiştir....
Share: 


DEVAM EDECEK...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."