Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi Bildiriler Kitapları




Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi Bildiriler Kitapları

Her yıl farklı bir üniversitemizin ev sahipliğini üstlendiği, kurumsallaşmış yapısı ile ulusal kongreler arasında saygın bir yere sahip  Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, çok sayıda akademisyenin ufkunu genişletmiş, yeni akademisyenlerin yetişmesine katkıda bulunmuş ve birçok gencimize de akademisyen olma isteği, akademisyenlik ruhu ve disiplini kazandırmıştır.  Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, stratejik yönetim, insan kaynakları yönetimi, örgütsel davranış, örgüt kuramı ve işletmecilik tarihi alanlarında her yıl çok sayıda değerli çalışma üzerinde tartışma fırsatı oluşturmaktadır. Kongremiz, akademisyenler arasında mesleki bilgi ve birikimini paylaşma olanağı sunmanın yanı sıra akademisyenlere birbirlerini tanıma, farklı üniversitelerden akademisyenlerle ortak eserler üretme olanağı da yaratmaktadır. Farklı kıdem ve ilgi alanlarından akademisyenlerin her yıl farklı bir üniversite ve şehirde buluştuğu ve bir bilim şölenine dönüşen Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi'nin bildirileri de araştırmacılara ve öğrencilere ilham kaynağı olmaya ve yol  göstermeye devam etmektedir. 

Bkz:
Ulusal Yönetim ve Organizasyon Konresi’nin Doğuşu, Kurumsallaşması ve Alana Etkileri
Şükrü ÖZEN Prof. Dr., Başkent Üniversitesi, İİBF İşletme Bölümü sozen@baskent.edu.tr
Arzu KALEMCİ  Arş. Gör., Çankaya Üniversitesi, İİBF İktisat Bölümü arzukalemci@cankaya.edu.tr
Makaleye erişim için linke tıklayınız.


 ***1993 yılından itibaren düzenlenen Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongreleri aşağıdaki gibidir:



1.YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ

Tarih: 20-22 Mayıs 1993
Düzenleyen Kurum: İstanbul Üniversitesi ve Boğaziçi Üniversitesi
Dönem Başkanı:
Prof. Dr. Behlül ÜSDİKEN, Prof. Dr. Tamer KOÇEL
Yer: Silivri Pamukbank Eğitim Tesisleri
Sunulan Bildiri Sayısı: 37 (Yayımlanmadı)


2. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ
Tarih: 16-18 Mayıs 1994
Düzenleyen Kurum: Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi
Dönem Başkanı: Prof. Dr. Ceyhan ALDEMİR
Yer: Kuşadası-Pine Bay Holding Otel
Sunulan Bildiri Sayısı: 38 (Yayımlandı)


3. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ
Tarih: 29-31 Mayıs 1995
Düzenleyen Kurum: İTU İşletme Fakültesi İşletme Mühendisliği Bolumu
Dönem Başkanı Prof. Dr. Selime SEZGİN
Yer: İstanbul İTU Sosyal Tesisleri
Sunulan Bildiri Sayısı: 84 (Yayımlanmadı)


4. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ

Tarih: 29-31 Mayıs 1996
Düzenleyen Kurum: ODTÜ İİBF İşletme Bolumu
Dönem Başkanı: Prof. Dr. Muhan SOYSAL
Yer: Ankara ODTÜ İİBF
Sunulan Bildiri Sayısı: 19


5. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ

Tarih: 29-31 Mayıs 1997
Düzenleyen Kurum: Başkent Üniversitesi İİBF İşletme Bolumu
Dönem Başkanı: Prof. Dr. Selami SARGUT
Yer: Kızılcahamam-Patalya oteli
Sunulan Bildiri Sayısı: 41 (Yayımlanmadı)


6. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ
Tarih: 21-23 Mayıs 1998
Düzenleyen Kurum: Anadolu Üniversitesi
Dönem Başkanı: Prof. Dr. Şan ÖZ-ALP
Yer :Eskişehir Yunus Emre Kampusu
Sunulan Bildiri Sayısı: 31 (Yayımlandı)


7. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ
Tarih 27-29 Mayıs 1999
Düzenleyen Kurum İstanbul Bilgi Üniversitesi
Dönem Başkanı Prof. Dr. Beyza FURMAN
Yer İstanbul Bilgi Üniversitesi Kampusu
Sunulan Bildiri Sayısı 45 (Yayımlanmadı)


8. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ
Tarih: 25-27 Mayıs 2000
Düzenleyen Kurum: Erciyes Üniversitesi İİBF
Dönem Başkanı: Prof. Dr. Mümin ERTURK
Yer: Kapadokya Dedeman Oteli
Sunulan Bildiri Sayısı: 62 (Yayımlandı)


9. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ
Tarih: 24-26 Mayıs 2001
Düzenleyen Kurum: İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi
Dönem Başkanı: Prof. Dr. Hayri ÜLGEN
Yer: Silivri Klassis Otel
Sunulan Bildiri Sayısı: 72 (Yayımlandı)

Tarih: 23-25 Mayıs 2002
Düzenleyen Kurum: Akdeniz Üniversitesi İİBF
Dönem Başkanı Prof. Dr. Fulya SARVAN
Yer: Antalya Dedeman Otel
Sunulan Bildiri Sayısı: 79 (Yayımlandı)


11. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ
Tarih 22-24 Mayıs 2003
Düzenleyen Kurum Afyon Kocatepe Üniversitesi İİBF
Dönem Başkanı Prof. Dr. Şan OZ-ALP
Yer Afyon İkbal Otel
Sunulan Bildiri Sayısı 88 (Yayımlandı)

12. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ
Tarih 27-29 Mayıs 2004
Düzenleyen Kurum Uludağ Üniversitesi İİBF İşletme Bolumu
Dönem Başkanı Prof. Dr. Zeyyat SABUNCUOĞLU
Yer Bursa Kervansaray Termal Otel
Sunulan Bildiri Sayısı 96 (Yayımlandı)


13. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ
Tarih 12-15 Mayıs 2005
Düzenleyen Kurum Marmara Üniversitesi
Dönem Başkanı Prof. Dr. Uğur YOZGAT
Yer İstanbul Dedeman Otel
Sunulan Bildiri Sayısı 85 (Yayımlandı)


Tarih 25-27 Mayıs 2006
Düzenleyen Kurum Atatürk Üniversitesi
Dönem Başkanı Prof. Dr. Dursun BİNGOL
Yer Erzurum Palan Otel
Sunulan Bildiri Sayısı 103 (Yayımlandı)


Tarih 25-27 Mayıs 2007
Düzenleyen Kurum Sakarya Üniversitesi
Dönem Başkanı Prof. Dr. Gültekin YILDIZ
Yer Kartepe Green Park Otel
Sunulan Bildiri Sayısı 122 (Yayımlandı)


16. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ
Tarih 16-18 Mayıs 2008
Düzenleyen Kurum İstanbul Kültür Üniversitesi
Dönem Başkanı Prof. Dr. Tamer KOCEL
Yer Antalya Kervansaray Lara Otel
Sunulan Bildiri Sayısı 141 (Yayımlandı)


17. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ
Tarih 21-23 Mayıs 2009
Düzenleyen Kurum Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İİBF
Dönem Başkanı Prof. Dr. Ömer TORLAK
Yer Eskişehir Anemon Otel
Sunulan Bildiri Sayısı 130 (Yayımlandı)


18. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ
Tarih 20-22 Mayıs 2010
Düzenleyen Kurum Çukurova Üniversitesi İİBF İşletme Bolumu
Dönem Başkanı Prof. Dr. Hüseyin Özgen
Yer Adana HiltonSA Oteli
Sunulan Bildiri Sayısı 114 (Yayımlandı)


19. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ
Tarih 26-28 Mayıs 2011
Düzenleyen Kurum Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Dönem Başkanı Prof. Dr. Ali AKDEMİR
Yer Troya Kültür Merkezi
Sunulan Bildiri Sayısı 135 (Yayımlandı)


20. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ
Tarih 24-26 Mayıs 2012
Düzenleyen Kurum Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi
Dönem Başkanı Prof. Dr. Ceyhan ALDEMİR
Yer Çeşme Altınyunus Resort & Thermal Hotel
Sunulan Bildiri Sayısı 132 (Yayımlandı)


Tarih 30-31 Mayıs, 1 Haziran 2013
Düzenleyen Kurum Dumlupınar Üniversitesi İİBF
Dönem Başkanı Prof. Dr. Ahmet KARAASLAN
Yer Dumlupınar Üniversitesi İİBF İşletme Bolumu
Sunulan Bildiri Sayısı 136 (Yayımlandı)


Tarih 22-24 Mayıs 2014
Düzenleyen Kurum Selçuk Üniversitesi İİBF
Dönem Başkanı Prof. Dr. Adem OĞUT
Yer Konya Dedeman Otel
Sunulan Bildiri Sayısı 141 (Yayımlandı)


Tarih 14-16 Mayıs 2015
Düzenleyen Kurum Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi İİBF İşletme Bolumu
Dönem Başkanı Prof. Dr. Tuncer ASUNAKUTLU
Yer Amara Island Bodrum Elite
Sunulan Bildiri Sayısı 155 (Yayımlandı)


Tarih 29-31 Mayıs 2016
Düzenleyen Kurum Sabancı Üniversitesi Yönetim Bilimleri Fakültesi
Dönem Başkanı Prof. Dr. S. Arzu Wasti
Yer Tuzla, İstanbul
Sunulan Bildiri Sayısı 119 (Yayımlandı)


Tarih 25-27 Mayıs 2017
Düzenleyen Kurum Başkent Üniversitesi
Dönem Başkanı Prof. Dr. Abdulkadir Varoğlu
Yer Bilkent Otel, Ankara
Sunulan Bildiri Sayısı 150 (Yayımlandı)


Tarih 10-12 Mayıs 2018
Düzenleyen Kurum Karadeniz Teknik Üniversitesi
Dönem Başkanı Prof. Dr. Tülay İLHAN NAS
Yer Karadeniz Teknik Üniversitesi Kampusu, Trabzon
Sunulan Bildiri Sayısı 123 (Yayımlandı)


Tarih 18-20 Nisan 2019
Düzenleyen Kurum İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi 
Dönem Başkanı Prof.Dr.Işıl Mendeş Pekdemir
Yer Kundu Venezia Palace Deluxe Resort Hotel, Antalya 
Sunulan Bildiri Sayısı 107 (Yayımlandı)


28. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi

Düzenleyen Kurum: Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi İşletme Bölümü 
Dönem Başkanı: Prof .Dr. Mehmet Barca
Bildiri Kitabı: (Yayımlandı.)



29. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ 2021
Tarih: 2-4 Eylül 2021 
Düzenleyen Kurum: Kafkas Üniversitesi İİBF İşletme Bölümü 
Dönem Başkanı: Prof. Dr. Hüsnü KAPU 
Yer: Kafkas Üniversitesi 
Sunulan Bildiri Sayısı: 77 (Sunulan)
Bildiri Kitabı: (Yayımlandı.)

30. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ 2022
Tarih: 26-28 Mayıs 2022 
Düzenleyen Kurum: Süleyman Demirel Üniversitesi 
Dönem Başkanı: 
Yer:
Sunulan Bildiri Sayısı:

31. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ
Tarih 
Düzenleyen Kurum 
Dönem Başkanı 
Yer 


Sunulan Bildiri Sayısı 

32. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ 2023
Tarih 
Düzenleyen Kurum 
Dönem Başkanı 
Yer 


Sunulan Bildiri Sayısı 

33. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ
Tarih 
Düzenleyen Kurum 
Dönem Başkanı 
Yer 


Sunulan Bildiri Sayısı 

34. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ 2024 
Tarih 
Düzenleyen Kurum 
Dönem Başkanı 
Yer 


Sunulan Bildiri Sayısı 

35. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ
Tarih 
Düzenleyen Kurum 
Dönem Başkanı 
Yer 


Sunulan Bildiri Sayısı 

36. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ 2025
Tarih 
Düzenleyen Kurum 
Dönem Başkanı 
Yer 


Sunulan Bildiri Sayısı 

37. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ 2026 
Tarih 
Düzenleyen Kurum 
Dönem Başkanı 
Yer 


Sunulan Bildiri Sayısı 

38. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ 2027
Tarih 
Düzenleyen Kurum 
Dönem Başkanı 
Yer 


Sunulan Bildiri Sayısı 

39. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ 2028
Tarih 
Düzenleyen Kurum 
Dönem Başkanı 
Yer 


Sunulan Bildiri Sayısı 


40. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ 2029
Tarih 
Düzenleyen Kurum 
Dönem Başkanı 
Yer 


Sunulan Bildiri Sayısı 


41. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ 2030
Tarih 
Düzenleyen Kurum 
Dönem Başkanı 
Yer 


Sunulan Bildiri Sayısı 


42. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ
Tarih 
Düzenleyen Kurum 
Dönem Başkanı 
Yer 


Sunulan Bildiri Sayısı 


43. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ
Tarih 
Düzenleyen Kurum 
Dönem Başkanı 
Yer 


Sunulan Bildiri Sayısı 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2023 yılı 2. dönemi başvuru sonuçları açıklandı!

  TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2023 yılı 2. dönemi  başvuru sonuçları açıklandı . TÜBİTAK...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."